Určitě dá! Pokud máš kvalitní službu nebo produkt, o který je zájem, tak se úspěch dostaví.
Otázka je, jak dlouho to bude trvat. V podnikání jsou nekritičtější první dva roky, kdy hledáš a zkoušíš, investuješ svoje úspory.
Reklama na Facebooku a dalších sítích dokáže kritické období zkrátit tím, že s relativně malými náklady (několik tisíc Kč) dá o tobě vědět potenciálním zákazníkům.
Když jsi začínající on-line podnikatelka a nemáš reklamu, tak jsi jako to semínko pod zemí, které není vidět a ví o něm jen zahradník, který ho tam zasel a pár lidí, kterým řekl, že tam jednou vyroste pěkná rostlinka.
Pokud chceš, aby Tvoje podnikání rozkvetlo, stačí ho trochu zalít (napsat texty, které přitáhnout Tvého ideálního klienta) a nechat na něho zasvítit sluníčko (nastavit na Tvůj produkt nebo službu facebookovou reklamu).