Informace k přípravě reklamní kampaně
2) Vyplň mi prosím dotazník
Dotazník je nejdůležitější zdroj mých informací, ze kterého vycházím při tvorbě tvé reklamy.
Vyplň mi prosím všechny údaje o své reklamní kampani, abych je měla pohromadě na jednom místě.
Ptám se na tvého ideálního klienta, na to, co budeme inzerovat, kdy a s jakým rozpočtem.
Své texty a kreativu vlož prosím také do dotazníku.
Na této stránce najdeš pár bodů k jednotlivým prvkům reklamy. Tam, kde jsou tlačítka si můžeš stáhnout materiál, který jsem pro tebe připravila.

Texty do reklam a na landing page
Texty jsou pro reklamu extrémně důležité.
Ze své praxe už vím, že klientky, které dokážou svoji nabídku výborně komunikovat prostřednictvím textů, mají v reklamě velkou výhodu.
Média (obrázky, videa a další do reklam)
Není jednoznačné doporučení, zda lépe funguje obrázek, fotografie, banner z Canvy nebo video. Mění se to nejen s různými podnikatelskými projekty, ale i v průběhu roku. Budeme si hrát a experimentovat.
Titulek
Neboli CTA = Call to Action.
Do prázdného řádku je možné vložit jakoukoliv větu. Zobrazuje se pod hlavním (primárním) textem a je vidět obvykle 5 slov.
▶ Použij nějaké aktivní sloveso „Přihlas se do…“, „Poznej 3 způsoby, jak…“ apod.
Výzva k akci
Podle účel reklamní kampaně, který zvolíme, se nám ukáže výběr z různých nabídek. Podle aktuálně zvoleného účelu si pak vybereš. Níže jsou některé z nich. 🔽🔽🔽
