Facebooková jednadvacítka

❤️ Valentýnská nabídka - Udělej radost svému podnikání

V týdnu od 10. do 17. února nabízím FB Jednadvacítku s bonusem 6 kroků pro úspěšnou reklamní kampaň jako dárek. 🎁

21 dnů prý trvá, než si vytvoříme nový návyk.

Já chci pro své klientky vytvořit systém na sebe navazujících produktů, které jim pomohou vyznat ve facebookové reklamě.

▶️ Když jsem počítala, kolik dnů budu potřebovat, než tě seznámím s úplnými základy reklamy na sítích, vyšlo mi taky 21. 🔽

A tak vznikla Jednadvacítka. ❤️

💡 Do 17. února ti ji nabízím s bonusem. 🎁

▶️ Facebooková reklama je zkratka, která o tobě dá vědět lidem, kteří tě zatím vůbec neznají, ale potřebují tvoje služby.

Facebooková jedenadvacítka je 21 denní program, který ti pomůže rychle poznat základy, na kterých reklama na Facebooku (a Instagramu) stojí.

V čem ti Jednadvacítka pomůže?

⚓ Dozvíš se s jakými pojmy fb-reklama pracuje: např. co je to reklamní kampaň, publikum, sada reklam a další.

⚓ Ukážu ti, jak vypadá Business Manager (v něm se reklama nastavuje) a kde si ho nastavíš.

⚓ Vygeneruješ si Facebook pixel a i když reklamu nezačneš dělat hned, bude ti už sbírat data.

⚓Zjistíš, jak to udělat, aby Facebook ukázal tvoji reklamu těm správným lidem. (S Okruhy uživatelů=publikem se dají dělat velká kouzla, ale na to už potřebuješ mít nějakou dobu spojený svůj web a Business Manager Facebook pixelem.) 

⚓ Nastavením reklam to nekončí, probereme spolu, na co se během kampaně dívat a podle kterých ukazatelů (metrik) se řídíme při vyhodnocování a upravování kampaně.

⚓ Vyjasníme taky pojem Identifikované osoby – co to je, pro koho a jaké povinnosti z ní plynou.

Co v jedenadvacítce získáš? 

⛵ Krok za krokem ti představím svět facebookové reklamy. Rozložíme ho spolu na jednotlivé oblasti a prozkoumáme jejich funkci.

🔽

Strategie reklamy – Business Manager – Publikum – Cíl – Rozpočet – Správce reklam – Metriky – Optimalizace reklam… 

Představím ti strategie, které ti přivedou nové klienty.
⛵ Zjistíš z čeho se skládá Business Manager a nastavíš si ho.
Ukážu ti, jak si vygenerovat facebook pixel
⛵ Pokud si ho vložíš na web, začne ti sbírat informace. Až se rozhodneš reklamu začít dělat, budeš mít už data, od kterých se odpíchneš.

Dozvíš se:

✨ jak si založit Business Manager (BM) a přidat do něho dalšího správce,

✨ jak si BM správně nastavit,

✨ ve kterých případech do něho zadat svoje IČO,

✨ jak si vygenerovat facebook pixel a nainstalovat ho na svůj web,

✨ co přináší Identifikovaná osoba a jak se s ní správně legislativně popasovat,

✨ v jaké situaci je fajn spustit svoji první reklamu.

Získáš taky představu:

✅ Jak se platí za fb-reklamu,

✅ Jaká je její základní struktura,

✅ za kolik peněz už Tvoje reklama může běžet, (a nemusí to být tisíce za den!)

✅ a přidám i pár úspěšných příkladů ze své praxe.

Jak bude 21 probíhat?

🌊 Každý den ti přijde e-mail s kouskem teorie, případně si uděláš i praktické nastavení.

🌊 Zjistíš, zda už máš založený Business Manager (případně si ho založíš).

🌊 Nastavíš si v BM svoji firmu a založíš Správce reklam.

🌊 Nastavíme společně tvoji první reklamní kampaň.

🌊 Ukážu ti, podle jakých kritérií se řídit při vyhodnocování kampaně.

🔽

Všechna teorie i praktické úkoly zvládneš do 15 minut.

▶️ Začít můžeš kdykoliv.

▶️ E-maily ti začnou chodit následující den po zaplacení.

▶️ Po 21 dnech budeš mít nastavený BM a když budeš chtít pracovat zároveň s Jedenadvacítkou, tak budeš mít po třech týdnech nastavenou svoji první reklamní kampaň.