⚓ Dozvíš se s jakými pojmy fb-reklama pracuje: např. co je to reklamní kampaň, publikum, sada reklam a další.
⚓ Ukážu ti, jak vypadá Business Manager (v něm se reklama nastavuje) a kde si ho nastavíš.
⚓ Vygeneruješ si Facebook pixel a i když reklamu nezačneš dělat hned, bude ti už sbírat data.
⚓Zjistíš, jak to udělat, aby Facebook ukázal tvoji reklamu těm správným lidem. (S Okruhy uživatelů=publikem se dají dělat velká kouzla, ale na to už potřebuješ mít nějakou dobu spojený svůj web a Business Manager Facebook pixelem.)
⚓ Nastavením reklam to nekončí, probereme spolu, na co se během kampaně dívat a podle kterých ukazatelů (metrik) se řídíme při vyhodnocování a upravování kampaně.
⚓ Vyjasníme taky pojem Identifikované osoby – co to je, pro koho a jaké povinnosti z ní plynou.