Jana Hájková

Facebooková jednadvacítka

 je 21 denní program, který ti pomůže rychle poznat základy, na kterých reklama na Facebooku (a Instagramu) stojí.

Je to e-mailingový kurz. Každý den ti přijde do e-mailu další krátká lekce.

Vytvořila jsem ho v lednu 2023, má za sebou pilotní verzi, ale prodávám ho zatím ještě za zaváděcí cenu, abych si ověřila, že má opravdu takovou hodnotu, jako si myslím.

V čem konkrétně ti Jednadvacítka pomůže?

⚓ Dozvíš se s jakými pojmy fb-reklama pracuje: např. co je to reklamní kampaň, publikum, sada reklam a další.
⚓ Ukážu ti, jak vypadá Business Manager (v něm se reklama nastavuje) a kde si ho nastavíš.
⚓ Vygeneruješ si Facebook pixel a i když reklamu nezačneš dělat hned, bude ti už sbírat data.
⚓Zjistíš, jak to udělat, aby Facebook ukázal tvoji reklamu těm správným lidem. (S Okruhy uživatelů=publikem se dají dělat velká kouzla, ale na to už potřebuješ mít nějakou dobu spojený svůj web a Business Manager Facebook pixelem.) 
⚓ Nastavením reklam to nekončí, probereme spolu, na co se během kampaně dívat a podle kterých ukazatelů (metrik) se řídíme při vyhodnocování a upravování kampaně.
⚓ Vyjasníme taky pojem Identifikované osoby – co to je, pro koho a jaké povinnosti z ní plynou.

reference Eva Toman
reference FB-21

Co v Jednadvacítce získáš? 

⛵ Krok za krokem ti představím svět facebookové reklamy. Rozložíme ho spolu na jednotlivé oblasti a prozkoumáme jejich funkci.

🔽

Strategie reklamy – Business Manager – Publikum – Cíl – Rozpočet – Správce reklam – Metriky – Optimalizace reklam… 

Představím ti strategie, které ti přivedou nové klienty.
⛵ Zjistíš z čeho se skládá Business Manager a nastavíš si ho.
Ukážu ti, jak si vygenerovat facebook pixel
⛵ Pokud si ho vložíš na web, začne ti sbírat informace. Až se rozhodneš reklamu začít dělat, budeš mít už data, od kterých se odpíchneš.

Dozvíš se:

✨ jak si založit Business Manager (BM) a přidat do něho dalšího správce,

✨ jak si BM správně nastavit,

✨ ve kterých případech do něho zadat svoje IČO,

✨ jak si vygenerovat facebook pixel a nainstalovat ho na svůj web,

✨ co přináší Identifikovaná osoba a jak se s ní správně legislativně popasovat,

✨ v jaké situaci je fajn spustit svoji první reklamu.

Získáš taky představu:

✅ Jak se platí za fb-reklamu,

✅ Jaká je její základní struktura,

✅ za kolik peněz už Tvoje reklama může běžet, (a nemusí to být tisíce za den!)

✅ a přidám i pár úspěšných příkladů ze své praxe.

Jak bude 21 technicky probíhat?

🌊 Každý den ti přijde e-mail s kouskem teorie, případně si uděláš i praktické nastavení.

🌊 Zjistíš, zda už máš založený Business Manager (případně si ho založíš).

🌊 Nastavíš si v BM svoji firmu a založíš Správce reklam.

🌊 Nastavíme společně tvoji první reklamní kampaň.

🌊 Ukážu ti, podle jakých kritérií se řídit při vyhodnocování kampaně.

🔽

Všechnu teorie i praktické úkoly zvládneš do 15 minut za den.

▶️ Začít můžeš kdykoliv, obsah e-mailů Ti už zůstává napořád.

▶️ E-maily ti začnou chodit následující den po zaplacení.

▶️ Po 21 dnech budeš mít nastavený BM a když budeš chtít pracovat zároveň s Jedenadvacítkou, tak budeš mít po třech týdnech nastavenou svoji první reklamní kampaň.

moře-rozdělovač