4. modul_Struktura reklamní kampaně

struktura reklamní kampaně

RK = reklamní kampaň

Reklamní kampaní se označuje nastavení všech tří úrovní v Business Manageru.

Na úrovni RK: nastavíme účel kampaně.

Na úrovni Sady reklam: nastavíme publikum (viz dále).

Na úrovni reklamy: nastavujeme text, kreativu (média = obrázek, kratičké video, reel, karusel z obrázků..), titulek (CTA = výzvu k akci) a tlačítko.

Co je potřeba si připravit pro nastavení RK

1) Jaký je účel reklamní kampaně (návštěvnost, konverze)

druhy reklamních kampaní facebookové reklamy

2) Na jaké publikum budeme cílit (studené, teplé, remarketing)

Publikum do reklamní kampaně nastavujeme podle našeho ideálního klienta (IK).

Správně zacílíme reklamu pouze tehdy, pokud svého IK známe opravdu dobře.

⬇⬇⬇ .pdf ke stažení

Video o vytvoření publika. (starší video pro inspiraci).

Další informace, které je potřeba si rozmyslet

Budeme propagovat již existující příspěvek? Nebo nastavíme celou reklamu (dark post).

➡ Na jakou landing page (LP) povedeme uživatele z reklamy?

Pro vytvoření dark postu potřebujeme

Text do reklamy

Kreativu (média)

Titulek (výzvu k akci)

Tlačítko

Příklady reklam

média pro facebookovou reklamu

Příklady tlačítek

výzva k akci
výzva k akci
výzva k akci