Informace k přípravě reklamní kampaně

1) Rezervuj si termín konzultace

rezervace termínu konzultace

2) Vyplň mi prosím dotazník

Dotazník je nejdůležitější zdroj mých informací, ze kterého vycházím při tvorbě tvé reklamy.

Vyplň mi prosím všechny údaje o své reklamní kampani, abych je měla pohromadě na jednom místě.

Ptám se na tvého ideálního klienta, na to, co budeme inzerovat, kdy a s jakým rozpočtem.

Své texty a kreativu vlož prosím také do dotazníku.

Na této stránce najdeš pár bodů k jednotlivým prvkům reklamy. Tam, kde jsou tlačítka si můžeš stáhnout materiál, který jsem pro tebe připravila.

facebooková reklama - ukázka

Texty do reklam a na landing page

Texty jsou pro reklamu extrémně důležité.

Ze své praxe už vím, že klientky, které dokážou svoji nabídku výborně komunikovat prostřednictvím textů, mají v reklamě velkou výhodu.

Média (obrázky, videa a další do reklam)

Není jednoznačné doporučení, zda lépe funguje obrázek, fotografie, banner z Canvy nebo video. Mění se to nejen s různými podnikatelskými projekty, ale i v průběhu roku. Budeme si hrát a experimentovat.

Titulek

Neboli CTA = Call to Action.

Do prázdného řádku je možné vložit jakoukoliv větu. Zobrazuje se pod hlavním (primárním) textem a je vidět obvykle 5 slov.

▶ Použij nějaké aktivní sloveso „Přihlas se do…“, „Poznej 3 způsoby, jak…“ apod.

Výzva k akci

Podle účel reklamní kampaně, který zvolíme, se nám ukáže výběr z různých nabídek. Podle aktuálně zvoleného účelu si pak vybereš. Níže jsou některé z nich. 🔽🔽🔽

výzva k akci